Hasta hakları temel insan haklarının sağlık hizmetleri sahasındaki yansımasıdır. Herkesin insan onuruna yakışır bir şekilde hasta haklarından yararlanabilmesi ancak hasta ve sağlık çalışanlarının bu haklara birlikte sahip çıkmasıyla mümkün olabilir.
Güven Sağlık Grubu, size ve sevdiklerinize olumlu bir deneyim sunmayı hedefler. Hasta Hakları Bölümü olarak bize ulaşan tüm geribildirimlerinizi özenle değerlendiriyor, detaylı araştırmaları yapıyor ve tarafınıza mutlaka konu ile ilgili dönüş sağlıyoruz.
Güven Hastanesi olarak, 2022 yılında olumlu sonuçlanan şikayetlerin oranı %85'dir.
Güven Hastanesi olarak, “Yatan Hasta Memnuniyeti” alanında çeşitli kalite göstergelerini ve sonuçlarını sizlerle paylaşacağız.
Kalite göstergelerinin anlamı, neden ölçümlendiği, yöntemi, sonuçları ve karşılaştırmasını her bir göstergenin altında bulabilirsiniz.
Hastanemizden hizmet aldığınız süre içerisinde;
Telefon : 0312 457 38 25
E-posta: hastahaklari@guven.com.tr
Pazartesi-Cuma 08:00-17:00 / Cumartesi : 08:00-13:00 saatleri arasında hastanemiz Hasta Hakları Bölümüne başvurabilirsiniz.
Hizmet aldıktan sonra tarafınıza gönderilen memnuniyet anketi ile geri bildirimlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
Telefon : 0312 457 26 68/ 2993 / 2994
E-posta: hastahaklari@guven.com.tr
Pazartesi-Cuma 08:00-17:00 / Cumartesi : 08:00-13:00 saatleri arasında hastanemiz Hasta Hakları Bölümüne başvurabilirsiniz.
Hizmet aldıktan sonra tarafınıza gönderilen memnuniyet anketi ile geri bildirimlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
Hasta deneyimi, hastaların sağlık planlarından ve hastanelerdeki doktorlardan, hemşirelerden ve personelden, klinik uygulamalarından ve diğer sağlık kuruluşlarından aldıkları bakım da dahil olmak üzere, hastaların sağlık sistemiyle olan etkileşimlerini kapsar.
Bakımın etkinliği ve güvenliği gibi diğer bileşenlerle birlikte hasta deneyimini değerlendirmek, sağlık hizmeti kalitesini eksiksiz bir şekilde sağlamak için esastır.
İnsan Odaklı Bakım Deneyim Ölçümü; Hastalar odasında ziyaret edilerek, yüz yüze yapılmaktadır.
6 Ocak 2020 tarihinden bu yana devam etmektedir. Bu ziyaretlerle hastalardan alınan geri bildirimler iyileştirme fırsatı sağlamakla birlikte, hastanın ihtiyaçlarına yerinde müdahale etme fırsatı da sunmaktadır.
Periyodik olarak haber bültenimizi size ulaştıralım.
Nesilden nesile hayat bize GÜVEN diyor.
Güven Hastanesi hizmet standartları ile JCI tarafından akredite edilmiştir. JCI şikayet bildirimlerinizi buraya tıklayarak yapabilirsiniz.
Kişisel verilerin korunması ve işlenmesi politikalarına ilişkin aydınlatma metnimize buradan kişisel veri işleme envanteri ve kişisel verilerin korunması politikamıza ise buradan ulaşabilirsiniz.